Asystent brokera ubezpieczeniowego
Miejsce pracy: Wrocław
Zadania:
- Pomoc w obsłudze brokerskiej klientów spółki w zakresie ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych
- Udział w spotkaniach z klientami i ubezpieczycielami
- Uczestnictwo w szkoleniach, podnoszenie kwalifikacji zawodowych
Wymagania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Prawo jazdy kat. B
- Gotowość do wyjazdów służbowych
Oferujemy:
- Zatrudnienie na umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie z dodatkowym systemem premiowym
- Przygotowanie do egzaminu brokerskiego oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Benefity pracownicze (ubezpieczenia życiowe i NNW, pakiet medyczny, zajęcia edukacyjne i sportowe)
Prosimy o składanie ofert mailowych na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z zaznaczeniem w temacie nazwy stanowiska. Odpowiemy na wybrane oferty w celu zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną.
Informujemy, że administratorem danych osobowych jest Integrum Broker sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, a dane zbierane są dla potrzeb prowadzonej rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Do przesyłanych dokumentów prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej ochrony danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Integrum Broker sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przez mnie dokumentach, w celu realizacji procesów rekrutacji.”